E ese le faʻaogaina o pulumu teuteu, ma e ese foʻi auala faʻamamaina

1. O le faʻaogaina o pulumu teuteu e ese, ma o auala faʻamamaina e ese foi

(1) Soaking ma faʻamamāina: E fetaui lelei mo pulumu paʻu mago ma faʻaitiitia mea teuteu, pei o pulumu paʻu paʻu, pulumu mumu, ma isi.

(2) Friction fufuluina: faʻaaogaina mo kulimi kulimi, e pei o pulumu faavae, pulumu concealer, pulumu eyeliner, pulumu laugutu, ma isi;po'o pulumu pa'u fa'amamago fa'atasi ai ma isi mea teuteu teuteu, pei o pulumu paolo mata.
(3) Fa'amamago: Mo pulumu pa'u mago e itiiti toega teuteu, ma pulumu fulufulu manu e le mafai ona fufulu.I le faaopoopo atu i le puipuia o le pulumu, e fetaui lelei foi mo tagata paie e le manaʻo e fufulu le pulumu ~

2.O le gaioiga faʻapitoa o le faʻafefe ma le fufulu

(1) Su'e se atigipusa ma fa'afefiloi vai mama ma vailaau fa'apolofesa ile fua ole 1:1.Afai o le oloa ei ai tulaga faʻafefiloi faʻapitoa manaʻomia, mulimuli i faʻatonuga, ona faʻapipiʻi tutusa i le lima.

(2) Faatofu le vaega o le pulumu ulu i totonu o le vai ma liliu solo, e mafai ona e vaʻaia ua faʻafefete le vai manino.

(3) Sasaa le vai palapala, tuu vai mama i totonu o le atigipusa, tuu le ulu o le pulumu ma faaauau pea ona li'o.

(4) Toe fai faatele seia le toe puaoa le vai, ona fufulu lea i lalo o le paipa ma faamago i solo pepa.

ps:

Pe a fufulu, aua le fufulu i le lauulu.

Afai o le au pulumu e fai i laupapa, fa'agogo vave pe a uma ona fa'asusu i le vai e 'alofia ai le ta'e pe a uma ona fa'agogo.

O le fesoʻotaʻiga i le va o le pulumu ma le pulumu e faʻafefe i le vai, lea e faigofie ona taʻitaʻia ai lauulu.E ui lava e le maalofia le faʻafefe i le vai pe a fufulu, taumafai e aua le faʻafefe uma le pulumu ile vai
1

3. Le fa'atinoga fa'apitoa o le fufuluina o fusuaga

(1) Fa'asusu muamua le ulu pulumu i le vai mama, ona sasaa lea o le vailaau fa'apolofesa i luga o le alofilima.

(2) Fa'aoga le ulu o le pulumu i luga o le alofilima e fa'ata'amilo fa'afia seia o'o ina fa'afu, ona fufulu lea i vai mama.

(3) Toe fai laasaga 1 ma le 2 seia mama le pulumu teuteu

(4) Mulimuli ane, fufulu lelei i lalo o le paipa ma faamago i solo pepa.

ps:

Filifili le vai fa'apolofesa fufulu ipu nai lo le fa'amama mata o lo'o i ai le silikoni po'o le shampoo, a leai o le a afaina ai le malosi ma le pa'u o le pulumu.

Ina ia siaki mea o totoe o le lapisi, e mafai ona e faʻaogaina se pulumu e tusi faʻasolosolo liʻo i luga o lou alofilima.Afai e leai se lagona puna ma maseesee, o lona uiga ua uma ona faamamaina.
Lona fa, o le fa'atinoina o galuega fa'amamago
2

4. Fa'amamaina ole omomi auala fa'amama mama:

Ave se pulumu teuteu fou fa'aaoga ma solo fa'asolosolo i luga ole vaega ole omomi uliuli mo ni nai taimi.

A palapala le omomi, ave i fafo ma fufulu.

O le omomi faʻafefe i le ogatotonu e faʻaaogaina e susu ai le pulumu paolo mata, lea e faigofie mo le faʻaogaina o foliga mata, ma e sili atu ona talafeagai mo ata mata e le o lanu.
3

5. Fa'agogo

(1) A uma ona fufulu le pulumu, faʻamago i se solo pepa poʻo se solo, e aofia ai le pulumu.

(2) Afai ei ai se upega pulumu, e sili ona tuʻu le ulu pulumu i luga o le pulumu upega e faʻapipiʻi ai.Afai e te lagona ua mago lemu, e mafai ona e fufuluina le upega pe a afa mago.

(3) Liliu le pulumu i luga i lalo, faʻaofi i totonu o le fata faʻamago, ma tuʻu i totonu o se nofoaga faʻafefe e faʻamago i le paolo.Afai e leai sau fata fa'agogo, fa'ata'atia mafolafola e fa'agogo, pe fa'amau i se fata fa'amago ma liliu le pulumu i lalo e mago.

(4) Tuu i le la pe faʻaaoga se faʻamago lauulu e falai ai le ulu pulumu.
4555

6. O isi mataupu e manaʻomia le gauai

(1) E tatau ona fa'amama le pulumu fou a'o le'i fa'aaogaina.

(2) Pe a faʻamamaina le pulumu teuteu, e le tatau ona maualuga tele le vevela o le vai, ina ia aua neʻi faʻafefe le kelu i le fesoʻotaʻiga i le va o pulumu ma le au pulumu, e mafua ai le gau o lauulu.O le mea moni, e mafai ona fufulu i vai malulu .

(3) Aua ne'i fa'asusu pulumu teuteu i le ava malosi, ona o le maualuga o le ava malosi e mafai ona fa'aleagaina tumau ai fulufulu.

(4) Afai e te fa'alelei i aso uma, e tatau ona fa'amama fa'atasi i le vaiaso le pulumu o lo'o i ai le tele o mea teuteu, e pei o pulumu kulimi, pulumu mamago ta'itasi, ma isi.O isi pulumu pa'u fa'amamago e itiiti mea e totoe o mea teuteu e tatau ona fa'amamago-mama fa'atele, ma fufulu ile vai fa'atasi i le masina.

(5) O pulumu teuteu e faia i fulufulu manu e le mafai ona fufulu.E fautuaina e fa'amamā tasi i le masina.

(6) Afai o le pulumu kulimi (palamu faavae, pulumu nana, ma isi.) na e faʻatau mai e tupu mai i fulufulu manu, e fautuaina e te fufuluina i le vai faʻatasi i le vaiaso.A uma mea uma, o le mama o fulufulu e sili atu ona taua nai lo le ola o le pulumu.


Taimi meli: Apr-26-2023