Ole tele o auala e iloa ai le lelei ole mea ole fagu kulimi acrylic

4-1005

O se vaega lelei o mea fa'akomepiuta e fuafua ai se oloa sili ona lelei, e manino lava.Afai e te filifilia le maualalomea fa'akomepiuta, o le faagasologaoloa acrylico le a deformed, samasama, ma blackened, po o le gaosi oloa acrylic o le a tele oloa faaletonu.O nei faʻafitauli e fesoʻotaʻi saʻo i le filifilia o mea faʻapipiʻi.

I lalo o le a ou faʻaalia nisi o metotia mo le faʻamasinoina o le lelei o fagu kulimi acrylic mo tagata uma e iloa i le lumanaʻi.

Le auala muamua o le matauina:

Ole auala lea ole fa'amasinoga e fa'atatau i uiga fa'aletino ole acrylic lava ia.A tatou faʻatau le acrylic, e mafai ona tatou siaki pe o loʻo i ai sina mataʻu pe maualalo le iila ole laupapa.Afai ei ai, o lona uiga e le lelei le tulaga o le acrylic.I le faaopoopo atu i lenei metotia mataʻituina, e mafai foi ona e siaki pe fetaui le tusi lesona acrylic ma le tulaga moni o le pepa acrylic.Afai e le ogatasi, e mafai foi ona faʻamasinoina o mea faʻapipiʻi e le masani.

Le auala lona lua mu:

E mafai ona e fa'aogaina se tama'i vaega o le acrylic mo se su'ega mu.Afai e mu vave le laupapa acrylic, o lona uiga e le lelei le lelei o le acrylic.

O le auala lona tolu o le moli:

O lenei metotia e afua mai i mea faʻamalama o le acrylic.E mafai ona fa'aolaina le malamalama pa'epa'e e ala i le malamalama e ala i le ipu fa'a'alili.Afai e maua samasama po o le lanumoana, o lona uiga o le lelei o le acrylic e le oʻo i tulaga masani.Talu ai e maualuga tele le fa'aliliuina o le malamalama o le ipu acrylic, o le malamalama e ui atu i ai o se malamalama pa'epa'e lelei ma o le a le a'afia ai le lanu malamalama.

Le auala fa'apipi'i:

O lenei metotia e taʻua foi o le auala vevela vevela, lea e iloga i le eseesega i le tikeri o le pipii i le va o mea lelei acrylic ma mea leaga.Mo se faʻataʻitaʻiga, o mea e sili ona leaga o le a pipii faʻatasi pe a uma ona liusuavai ma e faigata ona tuʻueseese, aʻo mea e sili ona lelei e mafai ona tuʻu eseese.
Le auala lona lima afifiina:

o le pa'u vaivai pito afifiina o mea acrylic lelei lelei e matua'i lelei, ae o le pito pa'u vaivai o le pepa acrylic leaga e foliga fefiloi.O lea ituaiga o alamanuia e ta'ua o le pepa o pisinisi soofaatasi.O le mea moni, o le tau o se laupepa faʻapipiʻi lelei e mautinoa lava e sili atu le taugata nai lo le faʻamaʻi leaga.

A matou gaosia fagu kulimi acrylic, matou te faʻaogaina nei metotia faʻamaonia e faʻamautinoa ai le lelei o a matou mea mata.O se auala foʻi e lima faʻailoga mo le faʻamaonia o le tulaga lelei o papatusi acrylic lea na aoteleina i le faʻatinoga i le tele o tausaga.I le taimi lava e tasi, matou te faʻamoemoe e maua ni faʻasaʻoga ma fautuaga mai a latou tupulaga poʻo tagata atamamai Replenish.


Taimi meli: Iuni-26-2023