Fa'afefea ona Fuafua Mea Fa'aigoa Fa'atau e Fa'atau atu, La'asaga-Ma-Laasaga

O lo'o fa'aolaola le pisinisi o le olaga.Fa'afetai tele i le Facebook, Instagram, ma isi fa'asalalauga fa'asalalau, e foliga mai o lo'o ola tagata uma i o latou olaga sili ona lelei.O le tele o ituaiga ituaiga olaga e taumafai e oso i luga o le taʻavale ma faʻaalia e le tele o tagata faʻatau.
O se tasi o avanoa fa'apena o le olaga e tu'uta'ua i isi o le aufaigaluega lalelei. O mea teuteu ua leva ona avea ma fa'atauga a tama'ita'i i so'o se mea.O lo'o fa'aogaina e latalata i le lautele ma fa'apipi'i latalata ma e mafai ona o'o i ai i se taimi vave.Mai ato ma ato fa'afafa i kapoti faleta'ele ma kesi kesi ofisa, o mea fa'alelei o lo'o avea pea ma vaega uma o le olaga i aso faisoo.O se pisinisi tau tupe, e ui lava sa fai si tuusao.
Ae ui i lea, i aso nei, ua faʻalauteleina le pisinisi cosmetics i vaʻaiga fou.
Muamua, ua le toe mo na o tamaitai.E to'atele tamaloloa e saofagā i le mantra o foliga aulelei ma lagona lalelei e o faatasi.
O le isi, o laina teuteu e le na'o le lipstick, eyeliner, ma mea faapena.Ioe, o teuteuga e tumau pea i le totonugalemu o pisinisi lalelei, ae o le pisinisi ua tutusa nei le tausiga o le tagata lava ia ma le tumama e pei o le matagofie, ma le faitau selau o oloa i vaega uma.
Mafaufau i le lisi faapuupuu lenei o mea ua faʻavasegaina o mea matagofie poʻo mea teuteu:
kulimi,pauta, ufimata mata, valivali mo mata, pa'u, ma le gutu
Fasimoli, fufulu o le tino, fa'amama, po'o so'o se isi mea fa'amama mo le fa'aoga i lou tino
Shampoos, fa'ama'a'ele'ele, fa'a'au'au mo lauulu, suau'u, vali po'o le pi'imu
Lotions mo le susu, puipuia o le la, poʻo le paʻu o le paʻu
Faila, lanu, ma lotion mo fao
Deodorants, antiperspirants, suauʻu tino, manogi, poʻo isi mea tumama poʻo le faʻaeteete manogi mo lou tino
Pa'u nifo, fufulu gutu, fa'amama nifo po'o le pa'epa'e, po'o isi oloa mo le tausiga o gutu.
E oo lava i mea e tausia ai pepe e pei o le pauta, suauu, kulimi, ma mea faapena e mafai ona mafaufau i mea teuteu
Aisea la le lesona o talafaasolopito?
Afai o lo'o e faitauina lenei mea, o lona uiga o se tasi o mea e lua: A) o lo'o e umia nei pe fa'atautaia se fa'ailoga teuteu ma o lo'o e fia iloa pe fa'afefea ona tu'uta'u ese mai se maketi matua tumutumu;B) o loʻo e mafaufau nei e te alu i le pisinisi teuteu ma e te fia iloa pe faʻafefea ona e tu ese mai se maketi matua tumutumu.
O le oloa moni e te faʻatau atu e tumau pea le tasi itu sili ona taua i tagata faʻatau faʻatau ma tumau faamaoni i lau faʻailoga.E te tosoina i totonu, peitaʻi, i lau afifi teuteu.
E sa'o, afifiina.
O lo'o su'e e tagata fa'atau ituaiga e fa'amauina.Fa'ailoga latou te lagona e feso'ota'i ma malamalama io latou mana'oga.Latou te mananaʻo i oloa e faʻatuatuaina, mafai ona maua, ma e maua ai le fiafia ma le taua.Latou te mananaʻo foʻi i faʻailoga e tutusa uma i la latou misiona ma a latou feʻau.Mulimuli ane latou te manana'o i se fa'ailoga latou te fa'atuatuaina.
O le afifi sa'o e alu i se auala umi e pu'e ai mata o le tagata fa'atau ma fai atu latou te o mai mo le faigamalaga ma lau fa'ailoga.A uma, a o leʻi faʻataʻitaʻiina lau oloa, o le mea muamua lava e matauina e le tagata faʻatau o le faʻafefea ona afifiina o lena oloa. , latou te fa'afefeteina i luga o le fiafia i se oloa e sili atu lo latou fiafia.
O le a, ioe, e fesiligia ai fesili, faʻafefea ona e mamanuina faʻapipiʻi faʻalelei sili?Tatou maulu i totonu
Laasaga Muamua ile Fuafuaga Fa'aofuofu Fa'alelei

1
Filifilia o Au Koneteina Fa'aofuofu Fa'aigoa Fa'apitoa
O le fa'avae o le fa'ailoga teuteu teuteu e amata ile ituaiga atigipusa e te fa'aogaina mo au oloa.Fa'atatau i oloa e te fa'amoemoe e fa'atau atu, ua uma ona iai sau amataga mo lau mamanu.
O ituaiga atigipusa e aofia ai fagu (tioata ma palasitika), atigipusa, mea faʻapipiʻi, faʻamau, fagu, afifi, paleti, pamu, faʻafefe, apa, ma paipa. I se tulaga patino, e le tele se avanoa mo fesuiaiga.Shampoo ma conditioners toetoe lava o taimi uma e aumai i totonu o palasitika, fagu oomi;lipstick sau i lipstick tubes.
Ae ui i lea, aua le matamuli mai le taumafai i suiga eseese.Ioe, e manaʻomia ona tumau le aogā ma le aogā.Ae afai e te talitonu e faʻaleleia ai lau apili ma o se mea e ono tali mai ai tagata faʻatau, e aoga le taumafai.
I le faaopoopo atu i le pusa oloa moni, o le tele o mea matagofie e manaʻomia ona faʻapipiʻi faʻaopoopo faʻapipiʻi masani.E mafai ona tu na'o se paipa laititi po'o se lipstick, fa'amauina i se palasitika faigofie po'o se afifi pepa.O se fagu tioata o le manogi po'o le suauu taua, peita'i, e ono mana'omia se atigipusa i fafo e fai ma vaega o le fa'aaliga fa'apipi'i. E le gata i lea, o le tele o fa'ailoga teuteu fa'atau atu i faleoloa fa'atau oloa e fa'aalia a latou lava ato fa'aopoopo i fafo.I faleoloa po'o nofoaga fa'atau pusa tele, fa'aopoopo fa'aputuga fa'atau atu e ono fa'atauva'a fa'apitoa.Fa'alagolago i le mea e fa'atau atu ai au oloa, e te mana'o e iloa po'o fea afifi e sili ona lelei ile si'osi'omaga.
O le fa'atauina atu o au oloa i luga ole laiga e maua ai le sa'olotoga sili atu ile afifiina.Mo ia fa'atonuga, e mafai ona e mafaufau i le afifiina e fa'aleleia ai le poto masani a le tagata fa'atau i lau fa'ailoga.O le taimi lava e te malamalama ai i au mea e manaʻomia, aapa atu i kamupani afifiina ma le poto masani i le gaosiga o afifi teuteu e fesoasoani e taʻitaʻia oe i le mamanu ma le faʻasologa o faʻasologa i lea laasaga ma lea laasaga.
Elemene o le Fuafuaga Fa'aofuofu Lelei
Savalivali i lalo i so'o se mea teuteu i so'o se faleoloa, ma o le tele o lanu ma mamanu ma lanu ma siepi e mautinoa o le a sili atu le fa'aosofia.E sili atu nai lo le tele o isi vaega o oloa, mea teuteu, ma le afifiina o le tausiga o le tagata lava ia o lo'o tauaveina ai se fa'amumū fa'atupu fa'ailo.Afai e te fa'aosoosoina se tagata fa'atau e fa'ata'ita'i lau lipstick, taele taele, po'o le lotion mo lou tino, e tatau ona e fa'amaonia i latou o lau oloa e ave i latou i lena malaga fiafia.
O le mea fo'i lea e tula'i mai ai nisi mea fa'alelei ma e masani ona fa'alagolago i ai e fa'atupu ai fa'ata'ita'iga fa'apipi'i tumau ma le tumau e fa'ailoa ai tagata fa'atau.E ui o au lanu fa'apipi'i moni e mafai ona fa'aosoina i se vaega e lau fa'asologa atoa o fa'ailoga, e mafai ona e tu'ufa'atasia auala eseese e fa'atatau i au laina oloa a'o fa'atumauina pea le fa'ailoga atoa.Pe a sailia musumusuga mo lau mamanu, ma a oʻo i le totonugalemu o le faiga o le mamanu lava ia, ia manatua pea le tele o elemene autu.E tatau ona e su'e i taimi uma mo ni auala fou ma fatufatua'i e tu'u ese ai le afifiina o lau fa'ailoga.Ae ui i lea, o le faʻaaogaina o ni nai faʻataʻitaʻiga faʻamaonia e avea o se laina faʻavae e fesoasoani ia te oe e fausia se mamanu sili ona lelei e faʻatusalia ai lou ituaiga ma faʻafeiloaʻi i tagata faʻatau.
Lanu

4
Matou te mautinoa e le o se mea laititi e ofo ai ona o lanu e tele sona sao i le mamanu afifi teuteu.O le alamanuia, e ala i lona natura, e tu'uina atu ia lava i le fa'aogaina o le tele o lanu lanu.O ni nai fa'ata'ita'iga lanu fa'ata'ita'i fa'ata'ita'i e ui lava e fa'apopole pea lava pea.
Uuliuli ma Paʻepaʻe: Taʻitoʻatasi, o lanu uliuli ma paʻepaʻe o le a faʻamaonia i taimi uma o ni filifiliga iloga mo le afifiina o oloa, e tusa lava po o le a le alamanuia.O le uliuli o se lanu malosi.E faʻaalia ai se lagona o le taugata ma le faʻapitoa ma le faʻalelei e le gata.E aoga fo'i i le tu'uina atu o fa'ailoga i se mata ma'a'a, po'o le fa'atosina.
Paʻepaʻe, mo lana vaega, e masani ona faʻatusalia le maualuga o le minimalism.O lona mata'utia o lo'o fa'aalia ai fo'i le lalelei ma le atamai.A fa'aaogaina e fai ma fa'avae, e fa'atino le fa'amoemoe e lua o le fa'amaluluina o lanu mamafa ma tu'uina atu fa'amatalaga sili atu i lanu mama.Pe a fa'atasi fa'atasi, o le uliuli ma le pa'epa'e o le a fa'amaonia i taimi uma se fa'ailoga lanu mata'utia.
Pink ma Viole: Se'i mafaufau pe aisea ua avea ai le piniki ma le lanu viole i lanu e lua e sili ona taatele i le afifiina o mea teuteu?Ia, o le piniki e faʻaalia ai lagona o le alofa ma le faʻafealofani, lalelei ma le faʻataʻitaʻiga, ma o loʻo i ai se lagona o le toʻa.Lanu violee faaosofia ai le tupu, tamaoaiga, ma le tamaoaiga.O loʻo faʻatusalia ai foʻi le soona fai, tutoʻatasi, ma e oʻo lava i sina mealilo.
O nei lanu uma e lua e pu'eina le aufaipisinisi autu o le aufaipisinisi.O lea la, e fa'aaogaina pea lava pea.Atonu e faigata ona iloa le eseesega o au oloa mai isi o loʻo taumafai e puʻeina se vibe tutusa.Afai e tatau ona e faʻaaogaina, e sili le faia faʻatasi ma isi lanu.E mafai lava ona e pu'eina lena lagona autu o le lalelei ma le soona fai a'o saunia lau lava ala fa'ailoga.
Pastels: Pastels o lanu sesega o lanu muamua ma lanu lua mai le uili lanu.O le tele o fesoʻotaʻiga faʻatasi ma le Eseta ma le amataga o le tautotogo, o pastel e atagia mai ai se uiga malu, agamalu.E sili ona ta'uta'ua i le afifiina o mea teuteu a'o latou fa'atalosagaina le to'afimalie, tatala, fa'afafine, ma le toe fanaufouina (tautotogo).
E ui lava e te mauaina o latou igoa o mea uma i lalo o le la pastel - mint blue, pistachio poʻo seafoam green, plum, paʻepaʻe tuai - e masani ona maua i lalo o le moli poʻo le lanu paʻepaʻe (lanu piniki mumu pe samasama samasama).E tutusa ma le piniki ma le lanu viole, afai e mafai ona e mauaina se mimilo fou, tulaga ese i luga o nei polokalame taʻutaʻua, e mafai ona fesoasoani e iloa ai lau faʻailoga.
Isi Fuafuaga Lanu: O vaega e tolu o loʻo i luga o loʻo faʻatusalia ai lanu sili ona lauiloa o loʻo faʻaaogaina i le afifiina o mea teuteu.Ae ui i lea, e iai isi filifiliga.O leo mafanafana e fa'aaoga ai le tu'ufa'atasiga o le mumu, samasama, moli, ma le piniki e fa'aosofia ai le fiafia, malosi, ma le fa'amoemoe.
Leo mālū – o leo e masani ona iai le lanumoana, lanumeamata, lanu viole, ma lanu tutusa - e fa'atatau e fa'aalia ai se lagona o le malolo po'o le to'a.O leo e le tutusa po'o le eleele e fa'atusalia ai so'o se paolo o lanu enaena po'o fete'ena'iga vavalalata, so'o se mea mai le auburn i le auro i le enaena.E masani ona faʻaaogaina faʻatasi ma le uliuli, paepae, poʻo le efuefu, o nei lanu e faʻaalia ai le natura.
E ui lava e mafai ona e filifili mo lau ituaiga lanu lanu atoa e ave le sao taua i lau afifiina, faʻataʻitaʻi i faʻafefiloi eseese.Mo se faʻataʻitaʻiga, pastel lavender poʻo le lanu viole e masani ona fesoʻotaʻi ma le malolo.Afai o lau laina o lo'o fa'aalia ai masima ta'ele po'o pomu ta'ele, e ono fa'amaonia le fa'aalia o le lavender o se vaega o le fa'apipi'i mamanu, tusa lava pe le o se vaega muamua o lau fa'ailoga.
O lau fa'ailoga eleelea po'o le ethereal, fa'atasi ai ma oloa fa'alesiosiomaga ma afifiina?Pe sili atu le taulaga, ma le sini e tosina atu ai le seti o le fete o loʻo auai i taumafataga o fusiua uliuli ma polo alofa?
Taʻalo faʻatasi ma tuʻufaʻatasiga eseese.Su'e i latou e fa'aleleia lau fa'ailoga, fa'aoso lau tagata fa'atau sili, ma fausia se fa'avae fa'amaoni fa'atau.
Fonts
E tutusa ma lanu, o fonuka ma lomitusi (pe faʻafefea ona faʻaalia au font) o loʻo faʻaogaina i lau afifi e faʻaalia ai o latou lava lagona ma lagona.E le o le lofituina oe, ae e tusa ma le afa miliona fonts o loʻo avanoa nei mo le faʻaogaina.O le filifilia o le mea saʻo, e ui i lea, e le o se mea faigata e pei ona foliga mai.
Muamua, o loʻo i ai ni tagata mautotogi faʻavae ma tusi.Serif fonts e sili ona masani o filifiliga font ma faʻaalia vasega poʻo se lagona o le faʻavaeina.O le Sans serif o se vaitusi sili atu ona po nei.E faigofie ma tuusao.
O mata'itusi po'o fa'amaufa'ailoga po'o mea fa'apipi'i e feso'ota'i atu ai le atamai ma le lalelei (ma le fa'afafine).O mata'itusi mata'utia po'o mata'itusi uma e fa'ailoa mai ai se fa'ailoga malosi ma fa'amalosi (e masani ona fa'aoga i laina oloa mo le tausiga o ali'i).E tusa lava po o le a le vai papatisoga ma typography, o le sini muamua ia mautinoa e faigofie ona faitau.O se mea taua e tatau ona mafaufau i ai i taimi uma o le ituaiga ma le tele o afifi o lo'o e fuafua e fa'aoga pe a fa'atulaga lau polokalame tusitusiga.Pe o se faatufugaga ma fa'atauva'a pe fa'a'a'a'a'a ma fa'atauva'a pe aulelei ma fa'apitoa, filifili po'o le a le mea e sili ona fa'atusalia ai lau fa'ailoga ma e tulaga ese ma tu'uta'ua mai lau tauvaga.O le lelei e mafai ona e vavaeeseina oe lava, o le tele foi lea o le avanoa e te maua e fausia ai lou lava faasinomaga.
Mamanu
O elemene autu mulimuli o mamanu o afifi teuteu e aofia ai mamanu.Ma, e pei ona taʻu mai e soʻo se savaliga i lau faleoloa mea teuteu ma aulelei, o le lalolagi o lau faisua moni lava.O sitaili mamanu sili e te vaʻaia i isi mea e masani ona faʻaalia i mea teuteu.Minimalist, geometric, Art Deco, fugalaau,masani, fa'aonaponei, fa'aonaponei, fa'anatura, va'ava'ai - na'o na o sitaili fa'avae autu.Le tele o faʻailoga e tuʻufaʻatasia elemene e vaneina ai o latou lava ala.O le mea lea matou te fautuaina.E leai se sao pe sese iinei - fugalaʻau tosoina lima poʻo mataʻutia, faʻataʻitaʻiga faʻapisinisi e mafai ona faʻamaonia uma le manuia e faʻavae i luga o sini faʻailoga ma tagata faʻatau. o le tele o faʻailoga e foliga mai o ata faʻata o le tasi i le isi.Pe a faʻapipiʻi uma nei elemene mamanu i luga o lau afifi oloa, e te manaʻo i se faʻaaliga faʻatasi.Tasi e fa'amaoni i lau fa'ailoga.Fa'atosina lau fa'atagata fa'atatau ma o le a fa'amaonia le sili ona fa'afiafia i so'o se mea latou te maua ai au oloa.
Elemene Fa'amatalaga Faaopoopo

3
Faatasi ai ma lau logo faʻailoga, kopi, ma ata poʻo ata, o le afifiina e ono manaʻomia foi nisi elemene faaopoopo.E fa'apitoa lea e fa'amalieina tulafono a le FDA e fa'atonutonu ai fa'ailoga teuteu.
Fa'alagolago i le oloa, o lau fa'ailoga atonu e mana'omia e aofia ai mea, aso e muta ai, ma lapataiga a le malo.E ui e le o se mea e manaʻomia, afai o lau oloa e leai se saua ma e leʻi faʻataʻitaʻiina i manu, matou te fautua atu e faʻaalia foi i luga o lau afifi masani.
Sauni, Seti, Alu
Ua lelei.O lea la ua e sauni e amata fa'atasi uma. Fa'apea ua e fa'aopoopo ma aveese ma fa'aopoopo lau fa'atonuga o lou mafaufau ma ta'iala e tusa ai, e tatau ona i ai sau va'aiga lelei i le mea o lo'o agai i ai lau mamanu. Se'i vagana ua i ai sau 'au o tagata faufale i totonu o lou fale, matou te fautuaina malosi le galulue faatasi ma se tagata mamanu faʻapolofesa.E le gata latou te taulimaina le mamafa o le faʻaolaina o ou manatu i le ola, latou te faʻamaonia paaga aoga i le faʻaatoatoaina o le mamanu aʻo leʻi maeʻa.O nai mea e teu i lou mafaufau i le taimi o le faiga o le mamanu afifi teuteu: O le mea e te faʻamamafaina i luma o le afifiina o mea ia e muamua matauina e tagata faʻatau.O e taumafai e fausia se fa'ailoga pe fa'atau atu se oloa?O le tali e fa'atonu ai lau auala.Afai o se fa'ailoga, fai lau logo ma le fe'au e fa'atatau i ai.Afai o se oloa, fa'amaumau fa'amatalaga i mea e sili ona lelei. Mo le pito i luma ma tua o lau fa'ailoga, ia mautinoa e tali ai fesili sili ona vave a le tagata fa'atau: fa'amatalaga o oloa, mea o lo'o i ai, mo ia, pe fa'apefea ona fa'aoga, fa'atonuga. po'o lapata'iga. Fa'aaofia fo'i so'o se fa'amatalaga e fa'atauaina ai lau fa'ailoga po'o le oloa: fa'alelei, leai se saua, mea fa'apitoa, fa'amanuiaga fa'apitoa, po'o fa'amanuiaga fa'apitoa ("o le pasene o lau fa'atauga o le a foa'i atu i...") .Po'o le a lava le ala e te ui ai, ia mautinoa e manino, fa'apuupuu, ma fa'ailo i lau tagata fa'atau sili ma fa'aoso tagata uma.
Fesili ifo ia te oe lava i fesili nei:
E iloagofie le oloa?Fa'amanino mo le a ma le mea e fai?
O manino mai po'o fea le ituaiga o lo'o fa'atau atu le oloa?
Mata e iloga i luga o se fata?Po'o fa'afefiloi ma fa'atau fa'atauva?
O le a fa'atupuina le fiafia i tagata fa'atau e pikiina?Mata e maua ai se poto masani mo i latou e okaina i luga ole laiga?
O le mea pito sili ona taua, e fetaui le mamanu ma le va'aiga o lo'o ia te oe mo lau ituaiga ma oloa o lo'o e fa'atau atu?Ia mautinoa e fai ni fa'ata'ita'iga fa'aletino o mamanu fa'apipi'i a'o fa'agasolo le mamanu.O lenei mea e mafai ai e oe ma lau 'au ona iloa le mea e faia e le tagata fa'atau i totonu o le faleoloa po'o le taimi o le tatalaina o pusa.
Ma le mea mulimuli, e ui lava o le tele o tau o le afifiina e mafua mai i koneteina moni, atigipusa, ma ato, ia manatua tau e fesoʻotaʻi ma lau mamanu.O le sili atu ona faʻamalamalamaina, o le tele foi lea o lau totogi.Galulue faʻatasi ma tagata faʻatau i le galuega atoa - faʻailoga, lomitusi, ma faʻamaumauga - e faʻamautu le faʻapipiʻi teuteu e te manaʻo ai i se tau e mafai ona e taulimaina.

2


Taimi meli: Feb-01-2023